Shop Forum More Submit  Join Login
About Digital Art / Hobbyist JikuOther/United States Groups :iconhetalia-rp-palace: Hetalia-RP-Palace
 
Recent Activity
Deviant for 5 Years
Needs Core Membership
Statistics 142 Deviations 86 Comments 5,611 Pageviews
×

Newest Deviations

Ready as I'll ever be by LuckyJiku Ready as I'll ever be :iconluckyjiku:LuckyJiku 2 0 Draw This Again Meme (Again) ft. Jiku by LuckyJiku Draw This Again Meme (Again) ft. Jiku :iconluckyjiku:LuckyJiku 1 0 Pokemon Coordinator Jiku by LuckyJiku Pokemon Coordinator Jiku :iconluckyjiku:LuckyJiku 1 0 Jiku Avatar by LuckyJiku Jiku Avatar :iconluckyjiku:LuckyJiku 1 0 Pokemon Trainer Jiku by LuckyJiku Pokemon Trainer Jiku :iconluckyjiku:LuckyJiku 3 0 Jiku's Pokemon Sun And Moon Team Meme by LuckyJiku Jiku's Pokemon Sun And Moon Team Meme :iconluckyjiku:LuckyJiku 2 1 Jiku (Ultimate Archer) by LuckyJiku Jiku (Ultimate Archer) :iconluckyjiku:LuckyJiku 1 0 Corrupted Flower [COVER ART] by LuckyJiku Corrupted Flower [COVER ART] :iconluckyjiku:LuckyJiku 2 0 drop pop candy (Jiku) by LuckyJiku drop pop candy (Jiku) :iconluckyjiku:LuckyJiku 3 6 Jiku by LuckyJiku Jiku :iconluckyjiku:LuckyJiku 0 0 Miyako by LuckyJiku Miyako :iconluckyjiku:LuckyJiku 1 0 Cute Little Miyako by LuckyJiku Cute Little Miyako :iconluckyjiku:LuckyJiku 2 0 [Route XX] BAD END (Miyako) by LuckyJiku [Route XX] BAD END (Miyako) :iconluckyjiku:LuckyJiku 2 0 Ben and Ravyn [Tomorrow Code] by LuckyJiku Ben and Ravyn [Tomorrow Code] :iconluckyjiku:LuckyJiku 0 0 Draw this again! Meme (ft. Jiku) by LuckyJiku Draw this again! Meme (ft. Jiku) :iconluckyjiku:LuckyJiku 1 1 [HBD ASHY!] Senbonzakura by LuckyJiku [HBD ASHY!] Senbonzakura :iconluckyjiku:LuckyJiku 1 0

Favourites

UTAU- OTO Tutorial by warriorgriffin UTAU- OTO Tutorial :iconwarriorgriffin:warriorgriffin 243 89 De:Coders Chorus - Sweet Sweet Cendrillon Drug by CatalystAristarkh De:Coders Chorus - Sweet Sweet Cendrillon Drug :iconcatalystaristarkh:CatalystAristarkh 8 0 De:Coders Chorus - Yasagu Renka by CatalystAristarkh De:Coders Chorus - Yasagu Renka :iconcatalystaristarkh:CatalystAristarkh 1 0 stay determined by iNsAnItY-Wolf-Cry stay determined :iconinsanity-wolf-cry:iNsAnItY-Wolf-Cry 9 0 Jiku Chibi by Taiga-Cat Jiku Chibi :icontaiga-cat:Taiga-Cat 6 8 Mama Jiku by DaisukeSenpai Mama Jiku :icondaisukesenpai:DaisukeSenpai 2 1 Jiku Drawing by DaisukeSenpai Jiku Drawing :icondaisukesenpai:DaisukeSenpai 3 0

Groups

deviantID

LuckyJiku's Profile Picture
LuckyJiku
Jiku
Artist | Hobbyist | Digital Art
United States
What's up! My name's Jiku~

Requests - Friends Only by SweetDuke Gifts - Friends Only by SweetDuke Commissions - Open by SweetDuke Point Commissions - Ask Me by SweetDuke Trades - Ask Me by SweetDuke No ACEOs by SweetDuke No Kiribans by SweetDuke
Interests

Pride

I AM PROUD

Made with pride by the DeviantArt community BROWSE ALL ART

Activity


Ready as I'll ever be
I love the song! :D

Here's my lovely twin babes (Miyako and Mariko) and what happens at the end of one of their "time loops".

Poor Mari is terrified of Clearing Eyes Miyako. I am too tbh. :'(
Loading...
Draw This Again Meme (Again) ft. Jiku
My boyfriend wanted to high-five me while I was drawing this. When I asked why, he said "because it looks nice and wayyyy better" lol

The first one is from 2015. I was about 18-19 at the time. The second one is from today and I'm 21 now.

I think I got slightly more cartoony..... otl But hey I like it a lot! Also no shading because it's 3am and shading is a piece of shiet lol

I'm also still bad at drawing clothing otl


The character is mine. She is an old version of my persona: Jiku.

The meme belongs to :iconbampire: and can be found here: bampire.deviantart.com/art/Mem…



I listened to this while drawing: www.youtube.com/watch?v=8lyg91… <3 <3
Loading...
Welcome! If you came from :iconmariomiku12: then I welcome you to my not-so-new dA lol
► Name ➔ *whispers* You don't need to know
► Will you answer all questions truthfully ➔ Probably... probably not.
► Are you single ➔ Nope! <3
► Are you happy ➔ Meh
► Are you bored ➔ Yeah (see title)
► Are you sad ➔ Meh
► Are you Italian ➔ I don't think so?
► Are you German ➔ Partially.
► Are you Asian ➔ Nani? (lul no)
► Are you angry ➔ Always and never
► Are you Irish ➔ Yep. Partially.
► Are you Brazillian ➔ Not that I know of?
► Are your parents still married ➔ Nope. They separated when I was 12-13 and my mom died when I was 16.

TEN FACTS

► Skin Color ➔ Light (maybe awkwardly tanned lul)
► Hair Color ➔ Red (dyed); Brown/Dark Blonde (naturally)
► Eye color ➔ Hazel/Brown
► Birthday ➔ 06 September
► Mood ➔ b i g (jk I'm sleepy af)
► Gender ➔ Trigender (biologically female)
► Lefty or Righty ➔ Born lefty, but I was taught to write right-handed because s a t a n  (LUL)
► Summer or winter ➔ Winter for the beauty, but not the cold
► Morning or afternoon ➔ Dead of night lul

TEN THINGS ABOUT YOUR LOVE LIFE

► Do you believe in love at first sight ➔ Kinda....? Not really...?
► Who ended your last relationship ➔ He did--- He got angry, broke off our engagement, and blocked me on FB
► Have you ever been hurt ➔ By someone I loved. Obviously... see above. ^^^
► Have you ever broken someone's heart ➔ Not to my knowledge....?
► Are you friends with your ex(es) ➔ One of them, yes. The others, not so much.
► Are you afraid of commitment ➔ Not really no.
► Have you hugged someone within this week? ➔ Y e s. He's my cuddle bug <3
► Have you ever had a secret admirer? ➔ Dunno lmao
► Have you ever broken your own heart? ➔ Yep!

TEN CHOICES

► Love or lust ➔ Love?
► Lemonade or iced tea ➔ Lemonade!
► Cats or Dogs ➔ Why not both?
► A few best friends or many regular friends ➔ Few best friends.
► Television or internet ➔ Internet.
► Pepsi or Coke ➔ Meh.
► Wild night out or romantic night in ➔ Mmmm romantic night--- <3
► Day or night ➔ Night af
► IM or Phone ➔ Phone

TEN HAVE YOU EVER

► Been caught sneaking out ➔ Nope!
► Fallen off the stairs ➔ All the time. That's my life.
► Whitewater rafted ➔ LUL no what kind of money do you think I have
► Finished an entire jawbreaker ➔ Yep
► Wanted something/someone so badly it hurt? ➔ Mmmmmhm
► Prank called a store ➔ Hell no. I have better things to do with my life.
► Skipped school ➔ Yep. But only cuz I had to (anxiety, stress, depression, etc.)
► Wanted to disappear ➔ MMMMMMMMMMHMMMMMMMMM

TEN PREFERENCES

► Smile or eyes ➔ Doesn't matter to me
► Light or dark hair ➔ Doesn't matter to me
► Fat or skinny ➔ Doesn't matter to me
► Shorter or Taller ? ➔ Doesn't matter to me, but my current bf is taller than me!
► Intelligence or Attraction ➔ Eh.....
► Cheerleader or Nerdy ➔ I'm the obvious nerd in every relationship I'm in.
► Hook-up or Relationship ➔ Relationship plz
► Funny and poor OR rich and serious ➔ LUL funny and poor. I ain't in it for the money.

LAST THINGS

► Last Phone Call you dialed ➔ University police last week cuz I lost my room key like an idiot then remembered where it was
► Last phone call you received ➔ Uhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh don't remember
► Last person you hung out with ➔ Boyfriend and best friend
► Last thing you ate ➔ Pizza bitches
► Last thing you drank ➔ Diet Bepis lol
► Last site you went to ➔ Campus grade portal site thing
► Last place you were ➔ Class (where I'm at right now)

RELATIONSHIPS

► Are you in a committed relationship ➔ Yes
► When was your last relationship ➔ From 11 December to now is my current one, last one ended March of last year I think?
► Have you ever loved a guy/girl more than anything else in the world? ➔ Yes.

FAMILY

► Do you and your family get along ➔ I suppose?
► Would you say you have a "messed up life"➔ People tell me I do, but I dunno
► Have you ever ran away from home ➔ For a little while yes
► Have you ever gotten kicked out ➔ Almost-
► If so, how long ➔ I almost got kicked out for being "rude" to my step-dad's girlfriend.

FRIENDS

► Do you secretly hate one of your friends ➔ If I hate them, are they truly friends?
► Do you consider all of your friends good friends ➔ Yep!
► Who are/is your best friend(s) ➔ The ones who are my best friends
► Who knows everything about you ➔ Boyfriend and best friend

BONUSES

► Any Phobias? ➔ Being alone really is the only one
► Orientation? ➔ Super gay (jk I'm Pan/Demisexual)
► Do you have recurring dreams? ➔ Not that I know of. I don't remember my dreams.
► Pet peeve? ➔ Hearing people chewing/eating. Misophonia otl
► People you've met in person or want to meet in person on deviantArt? ➔ I dunno.

1. What would you do if right now the love of your life walked in and asked you to marry him/her?
y e s  I'm down for that. <3

2. Do you trust your friends?
Yep!

3. Would you move to another state or country to be with the one you love?
Yeah!

4. Do you believe that everything happens for a reason?
Mmmmhm

5. Name two things you would NOT tolerate in a relationship?
I.... uh.... dunno.

6. Which one of your friends do you think would make the best doctor?
Probably my friends that are STUDYING medicine? lul

7. Are you afraid of falling in love?
Eh not really. But after recent events, I might be.

8. Is there someone who pops into your mind at random times?
Boyfriend lul

10. Would you stop talking to your friends because you hooked up with a new person?
N o-

11. When was the last time you flew in a plane?
I have never flown in a plane

12. What did the last text message you sent say?
"God damn multiverse theory"

13. What features do you find most attractive in your preferred sex?
*coughs* I'm p a n s e x u a l. I don't look at appearance. But, eyes I guess?

14. Fill in the blank. I like when: 
I get to cuddle/tackle/kiss/squish my boyfriend.

15. What is a goal you would like to accomplish in the near future?
Good grades? LUL hell if I know

16. If you were to wake up from being in a coma for an extended time who would you call?
B O Y F R I E N D  (or best friend lul)

17. How many kids do you want to have?
Boyfriend doesn't like kids, but I'd like 2-4?

18. Would you make a good parent?
I say no. Boyfriend says yes. ;;;;

19. Where was/were your ID picture(s) taken?
LUL At the DMV (permit) and at the school ID office (campus ID)

20. What is your middle name?
Rene'e 

21. Honestly, what's on your mind right now?
How fucking tired and bored I am in class

23. Shoe size?
uhhhhhh I wear guys shoes. 9? 11 in Women's shoes?

24. What are you wearing right now?
Favorite hoodie, jeans, tennis shoes, t-shirt?

25. Righty or Lefty?
Wasn't this answered above?

26. Can you make a dollar in change right now?
Not right now, but when I return to my dorm yes.

26. Best place to eat?
F o o d    i s     g o o d

27. Favorite pair of jeans you own?
I only own like 2 pairs so both.

28. Favorite animals?
Foxes and turtesssss <3

29. Favorite juice?
J u i c e

30. Have you had the chicken pox?
Nope!

31. Have you had a sore throat?
Oh yeah. I'm the one out of the group of friends I have that's always sick/has allergies.

33. Who knows you the best?
This was also answered above--

34. Do you get along with your family?
Again---?

35. Do you wear contact lenses or glasses?
Neither, but I should be wearing glasses (I have poor vision and astigmatism in both eyes lul)

36. Ever been in a fight with your pet?
LUL WUT no

37. Been to Mexico?
Nope. I'd like to tho!

38. Did you buy something today?
N o p e

39. Did you get sick today?
Meh no

40. Did you miss someone today?
y e s 

41. Did you get in a fight with someone today?
n o 

42. When is the last time you had a massage?
W  u  t

43. Last person to lay in your bed?
Boyyyyfriend?

44. Last person to see you cry?
Boyfriend (cont.)

45. Who made you cry?
This girl who's been p much bullying me nonstop via glances for the past 2 months and words said to me before winter break.

46. What was the last TV show you watched?
No. I don't watch TV.

47. What are your plans for the weekend?
S l e e p

48. Who do you think will repost this?
I don't know?

49. Name of the person you got this from.
I just found it from multiple people

50. Are you happy?
Meh.
  • Listening to: Boring lectures
  • Drinking: Diet Bepis
► Name ➔ *whispers* You don't need to know
► Will you answer all questions truthfully ➔ Probably... probably not.
► Are you single ➔ Nope! <3
► Are you happy ➔ Meh
► Are you bored ➔ Yeah (see title)
► Are you sad ➔ Meh
► Are you Italian ➔ I don't think so?
► Are you German ➔ Partially.
► Are you Asian ➔ Nani? (lul no)
► Are you angry ➔ Always and never
► Are you Irish ➔ Yep. Partially.
► Are you Brazillian ➔ Not that I know of?
► Are your parents still married ➔ Nope. They separated when I was 12-13 and my mom died when I was 16.

TEN FACTS

► Skin Color ➔ Light (maybe awkwardly tanned lul)
► Hair Color ➔ Red (dyed); Brown/Dark Blonde (naturally)
► Eye color ➔ Hazel/Brown
► Birthday ➔ 06 September
► Mood ➔ b i g (jk I'm sleepy af)
► Gender ➔ Trigender (biologically female)
► Lefty or Righty ➔ Born lefty, but I was taught to write right-handed because s a t a n  (LUL)
► Summer or winter ➔ Winter for the beauty, but not the cold
► Morning or afternoon ➔ Dead of night lul

TEN THINGS ABOUT YOUR LOVE LIFE

► Do you believe in love at first sight ➔ Kinda....? Not really...?
► Who ended your last relationship ➔ He did--- He got angry, broke off our engagement, and blocked me on FB
► Have you ever been hurt ➔ By someone I loved. Obviously... see above. ^^^
► Have you ever broken someone's heart ➔ Not to my knowledge....?
► Are you friends with your ex(es) ➔ One of them, yes. The others, not so much.
► Are you afraid of commitment ➔ Not really no.
► Have you hugged someone within this week? ➔ Y e s. He's my cuddle bug <3
► Have you ever had a secret admirer? ➔ Dunno lmao
► Have you ever broken your own heart? ➔ Yep!

TEN CHOICES

► Love or lust ➔ Love?
► Lemonade or iced tea ➔ Lemonade!
► Cats or Dogs ➔ Why not both?
► A few best friends or many regular friends ➔ Few best friends.
► Television or internet ➔ Internet.
► Pepsi or Coke ➔ Meh.
► Wild night out or romantic night in ➔ Mmmm romantic night--- <3
► Day or night ➔ Night af
► IM or Phone ➔ Phone

TEN HAVE YOU EVER

► Been caught sneaking out ➔ Nope!
► Fallen off the stairs ➔ All the time. That's my life.
► Whitewater rafted ➔ LUL no what kind of money do you think I have
► Finished an entire jawbreaker ➔ Yep
► Wanted something/someone so badly it hurt? ➔ Mmmmmhm
► Prank called a store ➔ Hell no. I have better things to do with my life.
► Skipped school ➔ Yep. But only cuz I had to (anxiety, stress, depression, etc.)
► Wanted to disappear ➔ MMMMMMMMMMHMMMMMMMMM

TEN PREFERENCES

► Smile or eyes ➔ Doesn't matter to me
► Light or dark hair ➔ Doesn't matter to me
► Fat or skinny ➔ Doesn't matter to me
► Shorter or Taller ? ➔ Doesn't matter to me, but my current bf is taller than me!
► Intelligence or Attraction ➔ Eh.....
► Cheerleader or Nerdy ➔ I'm the obvious nerd in every relationship I'm in.
► Hook-up or Relationship ➔ Relationship plz
► Funny and poor OR rich and serious ➔ LUL funny and poor. I ain't in it for the money.

LAST THINGS

► Last Phone Call you dialed ➔ University police last week cuz I lost my room key like an idiot then remembered where it was
► Last phone call you received ➔ Uhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh don't remember
► Last person you hung out with ➔ Boyfriend and best friend
► Last thing you ate ➔ Pizza bitches
► Last thing you drank ➔ Diet Bepis lol
► Last site you went to ➔ Campus grade portal site thing
► Last place you were ➔ Class (where I'm at right now)

RELATIONSHIPS

► Are you in a committed relationship ➔ Yes
► When was your last relationship ➔ From 11 December to now is my current one, last one ended March of last year I think?
► Have you ever loved a guy/girl more than anything else in the world? ➔ Yes.

FAMILY

► Do you and your family get along ➔ I suppose?
► Would you say you have a "messed up life"➔ People tell me I do, but I dunno
► Have you ever ran away from home ➔ For a little while yes
► Have you ever gotten kicked out ➔ Almost-
► If so, how long ➔ I almost got kicked out for being "rude" to my step-dad's girlfriend.

FRIENDS

► Do you secretly hate one of your friends ➔ If I hate them, are they truly friends?
► Do you consider all of your friends good friends ➔ Yep!
► Who are/is your best friend(s) ➔ The ones who are my best friends
► Who knows everything about you ➔ Boyfriend and best friend

BONUSES

► Any Phobias? ➔ Being alone really is the only one
► Orientation? ➔ Super gay (jk I'm Pan/Demisexual)
► Do you have recurring dreams? ➔ Not that I know of. I don't remember my dreams.
► Pet peeve? ➔ Hearing people chewing/eating. Misophonia otl
► People you've met in person or want to meet in person on deviantArt? ➔ I dunno.

1. What would you do if right now the love of your life walked in and asked you to marry him/her?
y e s  I'm down for that. <3

2. Do you trust your friends?
Yep!

3. Would you move to another state or country to be with the one you love?
Yeah!

4. Do you believe that everything happens for a reason?
Mmmmhm

5. Name two things you would NOT tolerate in a relationship?
I.... uh.... dunno.

6. Which one of your friends do you think would make the best doctor?
Probably my friends that are STUDYING medicine? lul

7. Are you afraid of falling in love?
Eh not really. But after recent events, I might be.

8. Is there someone who pops into your mind at random times?
Boyfriend lul

10. Would you stop talking to your friends because you hooked up with a new person?
N o-

11. When was the last time you flew in a plane?
I have never flown in a plane

12. What did the last text message you sent say?
"God damn multiverse theory"

13. What features do you find most attractive in your preferred sex?
*coughs* I'm p a n s e x u a l. I don't look at appearance. But, eyes I guess?

14. Fill in the blank. I like when: 
I get to cuddle/tackle/kiss/squish my boyfriend.

15. What is a goal you would like to accomplish in the near future?
Good grades? LUL hell if I know

16. If you were to wake up from being in a coma for an extended time who would you call?
B O Y F R I E N D  (or best friend lul)

17. How many kids do you want to have?
Boyfriend doesn't like kids, but I'd like 2-4?

18. Would you make a good parent?
I say no. Boyfriend says yes. ;;;;

19. Where was/were your ID picture(s) taken?
LUL At the DMV (permit) and at the school ID office (campus ID)

20. What is your middle name?
Rene'e 

21. Honestly, what's on your mind right now?
How fucking tired and bored I am in class

23. Shoe size?
uhhhhhh I wear guys shoes. 9? 11 in Women's shoes?

24. What are you wearing right now?
Favorite hoodie, jeans, tennis shoes, t-shirt?

25. Righty or Lefty?
Wasn't this answered above?

26. Can you make a dollar in change right now?
Not right now, but when I return to my dorm yes.

26. Best place to eat?
F o o d    i s     g o o d

27. Favorite pair of jeans you own?
I only own like 2 pairs so both.

28. Favorite animals?
Foxes and turtesssss <3

29. Favorite juice?
J u i c e

30. Have you had the chicken pox?
Nope!

31. Have you had a sore throat?
Oh yeah. I'm the one out of the group of friends I have that's always sick/has allergies.

33. Who knows you the best?
This was also answered above--

34. Do you get along with your family?
Again---?

35. Do you wear contact lenses or glasses?
Neither, but I should be wearing glasses (I have poor vision and astigmatism in both eyes lul)

36. Ever been in a fight with your pet?
LUL WUT no

37. Been to Mexico?
Nope. I'd like to tho!

38. Did you buy something today?
N o p e

39. Did you get sick today?
Meh no

40. Did you miss someone today?
y e s 

41. Did you get in a fight with someone today?
n o 

42. When is the last time you had a massage?
W  u  t

43. Last person to lay in your bed?
Boyyyyfriend?

44. Last person to see you cry?
Boyfriend (cont.)

45. Who made you cry?
This girl who's been p much bullying me nonstop via glances for the past 2 months and words said to me before winter break.

46. What was the last TV show you watched?
No. I don't watch TV.

47. What are your plans for the weekend?
S l e e p

48. Who do you think will repost this?
I don't know?

49. Name of the person you got this from.
I just found it from multiple people

50. Are you happy?
Meh.
  • Listening to: Boring lectures
  • Drinking: Diet Bepis

Comments


Add a Comment:
 
:iconagvila:
Agvila Featured By Owner Apr 21, 2018  Hobbyist General Artist
Thanks for the watch :)
Reply
:iconbirthdays:
birthdays Featured By Owner Sep 10, 2017
:woohoo: :party: :iconcakelickplz: !!! HAPPY BIRTHDAY !!! :iconcakelickplz: :party: :woohoo:

On behalf of the birthdays team, I sincerely apologize that your greeting has arrived late this year.

We hope you had an awesome day with lots of birthday fun, gifts, happiness and most definitely, lots of cake! Here's to another year!

Many well wishes and love from your friendly birthdays team :love:

---
Birthdays Team
This birthday greeting was brought to you by: KoudelkaW
Reply
:iconsawuscimitar74:
SawuScimitar74 Featured By Owner Sep 7, 2017
Happy late Birthday! Hope it was a good one! :D
Reply
:iconluckyjiku:
LuckyJiku Featured By Owner Sep 9, 2017  Hobbyist Digital Artist
Thanks a bunch! It was a really good birthday! :D
Reply
:iconsawuscimitar74:
SawuScimitar74 Featured By Owner Sep 9, 2017
You're very welcome! Glad to hear it! :D
Reply
:iconjasperinity:
Jasperinity Featured By Owner Sep 6, 2017
Happy birthday! :D
Reply
:iconluckyjiku:
LuckyJiku Featured By Owner Sep 9, 2017  Hobbyist Digital Artist
Ah thank you ^^
Reply
:iconjasperinity:
Jasperinity Featured By Owner Sep 10, 2017
No problem! :3
Reply
:icongiraffemcsmokey:
GiraffeMcSmokey Featured By Owner Jun 20, 2014  Student Filmographer
Thanks for the watch >w<
Reply
:iconinsanity-wolf-cry:
iNsAnItY-Wolf-Cry Featured By Owner Feb 4, 2014
Thank you for the watch! ;; v ;;
Reply
Add a Comment: